BAU Whatsapp

BAU REKLAMCILIK: Dikkatler Senin Üzerinde

REKLAMCILIK NEDİR

Satışa sunulan Mal ve hizmetlere dikkat çekme şekli olan reklamcılık, bunun için bir çok yöntemi kullanır.

İşte biz sana bu yöntemleri, bütün detaylarıyla öğretmeyi amaçlıyoruz.

Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü’nün amacı bütünleşik pazarlama çerçevesinde, yaratıcılık, strateji, marka ve araştırma alanlarında başarılı iletişimciler yetiştirmekte.

Reklamcılık Bölümü, medya sektörlerinin en önemli finans kaynağı olan, üretim ve tüketim değerleriyle toplumsal bilinci biçimlendiren reklamın ne olduğunu, ne işe yaradığını, çeşitli medya ortamlarında nasıl işlendiğini ve nasıl yaratıldığını vermeyi amaçlar.

Reklamcılık taban puanları için tıkla

Reklamcılık dersleri için tıkla

REKLAMCILIK BÖLÜMÜ DERSLERİ

Bu çerçevede, reklamcılık sektörünün geçirdiği evrim ve yaşadığı gelişmeleri izlemeye olanak veren ders programı; Reklamcılığın Temel İlkeleri, Tüketici Davranışları, Reklamcılıkta Örnek Çalışmalar, Reklamcılıkta Araştırma Yöntemleri, Reklamcılıkta Türkiye Örneği, Reklam Yapımı, Medya Planlama, Multimedya gibi konuları içermekte.

Bu mesleki derslerin yanı sıra işletmecilik, ekonomi, siyaset bilimi, sosyoloji, psikoloji, sanat ve kültür alanlarında verilen derslerle öğrencilere disiplinler arası bir eğitim verilmekte. Teori ile pratiği dengeli bir biçimde yürütmeye uygun ders programı, son sınıfta gerçekleştirilecek Reklam Kampanyası projeleriyle de öğrencileri profesyonel iş yaşamına hazırlamaya olanak sağlamakta.

Ayrıca Fokus Grup ve CATI (Bilgisayar Destekli Telefon Anketi) araştırma laboratuvarları ve teknolojik gelişmelere ayak uyduracak biçimde sürekli güncellenen bilgisayar laboratuvarları da öğrencilerimizin sektörü daha yakından tanımalarını kolaylaştırmakta.

REKLAMCILIK İŞ İMKANLARI

Mezunlarımız kariyerlerine akademisyen olarak devam ettikleri gibi; işletmelerin pazarlama iletişimi bölümlerinde, reklam ve halkla ilişkiler ajanslarında; medya planlama şirketlerinde; metin yazarı, yapımcı, müşteri temsilcisi, araştırmacı, stratejik planlamacı, danışman veya iletişim yönetmeni olarak da çalışmaktadırlar.

REKLAMCILIK YÜKSEK LİSANS

Reklamcılık bölümü mezunları için lisans sonrası akademik imkanlar da bulunuyor. Çünkü Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü, reklamcılık lisans eğitiminin yanı sıra yüksek lisans ve doktora programlarını da yürütmekte.

 


Bize Sor


Bizi Takip Edin